thank you for like. may Allah bless you :)

no tittle :)

no tittle..yeah ! no tittle lah..hee..actually tak tau nak tulis ape..
so,no tittle jek lah ye :D HAHA
no tittle is tiada tajuk..knp tiada tajuk ? eh,aku pnye blog..
suke hati aku lah kan..
haihh ! apesal ngn aku nie ouh ?
semakin hari semakin tak berapa nak normal :D
mungkin disebabkan cuaca yang tidak menentu , kjap panas,kjap sejuk..
*takde kne mngene pon kan..
hm..dah bosan dgn aktiviti harian aku..
fb , blog , fb , blog..
mggu depan mau pegi sabah..whoaaa ! HAHA
but , aku just stay 3 or 4 hari jek...
sbb skolah pnye pasal lah kan.sepatutnye 2 mggu lebih..
but,nanti pas 3 hari aku smpai sane,aku akan dicmpakkan ke selangor sorang2..
selamat tak selamat itu cerita lain..hehe..
okay ! fine lah..
ape nie ? actually aku pon tak paham ape function aku tulis cm nie..
haish..lantak lah..dah bace pon kan..
so , nasib lah..
AJL ?
ouh..tgok nie :
selamat malam faizal tahir..biar aku hanyut , 
untuk bermimpikn sofea jane..bila ku ada kamu , 
barulah best macam extravaganza..
tolong ingatkan aku bahawa esok aku harus 
mencari konklusi sambil berlari..
untuk mencari kebahagiaan dalam perpisahan..
supaya kita dapat temui cinta sempurna..
drama king tidak mampu menjadi king ,
bukan kerana noktah cinta ,
tapi kerana si ANA RAFFALI..
okay lah..bye giler..HAHA giler ? jahat kan aku ,
but its okay..cm tuh la stacy.. :D

*idea ketika bosan :) harap maklum..cheers for reading :)

No comments:

Post a Comment