thank you for like. may Allah bless you :)

DOMO KUN itu comel , right ? :D


domo kun plak kan ! HAHA.. aku first tau yg bende alah nie wujud time aku pegi JJ dgn mmbe2 aku..
first jmpe , whoaaa ! comel ouh , nak jugak ! kau tahu , if sape2 dapat bagi aku bende alah nie , 
walaupon saiznye sekecil tapak tangan , konferm aku akan ingat kau sampai mati :D 
anggap kau macam tuah dalam hidup aku..eiceh ! 
ayat nak poyos ajek kan ? hoho ^^ 


dushdushdush ! geram dgn pic yg nie..terOVER comel ouh ! haihh ! 
if kilang domo kun tuh aku yg punye , knferm sorang satu aku bg kat sume org yang aku kenal..haha..
otw simpan duet sbb nak beli domo kun yang.. BESAR PUNYER !! 
saiz double xxxxl tuh :D then , simpan kat umah jek..ty kalau bawak kuar , ade jek makhluk makhluk
 yg jelous , kan ? HAHA ... tak pasal pasal esoknye tinggal kesan jek..hee ^^ 
hey ! i got a sad news , the good news , and a shocking news :)
sad news :
hari nie , 8.1.2011 , seorang kawan aku , mohd farhan b mohd hatta (paan) telah kembali ke rahmatullah pada pukul 10 pg td..Al Fatihah ~
good news :
dah hilang rase takut untuk move sekolah , yeahh !
shocking news :
fuyyoo ~ patut lah si nad tuh asek happy jek skrg , wlaupon dye skrg kat hospital
sebab kne demam denggi , rupe2 nye dye telah couple
dgn seorg budak yg bernama mohd fathi :) hensem seyh ! HAHA
hope kekal and semoga cepat sembuh ye babe :)

No comments:

Post a Comment