thank you for like. may Allah bless you :)

hari nie dan selalu aku tak boleh tidur sebab...

1st , aku lapar tahap gaban , nak makan .. tp tak tau nak makan ape :D
2rd , sibuk dgn facebook jek mmanjang.. hee ^^
3rd , fikir pasal sekolah , sekolah dan sekolah..
4th , kawan aku yg sorang nie , mne kau pegi arh ? dah 2 bulan tak dgr cter..
ntah hidup ntah mati..hmm..
5th , kakak aku dh kunci pintu bilik..so , makkk ! nak tido mne nie ? :(
6th , mnunggu abg aku yg tak reti nak balik2 uh 
sampai rumah..lupa jln balik ape..haihh..
7th , aku rindukan seseorang yg pernah hadir dlm hidup aku :'(
8th , mata aku nie cm ape jek..tak retireti nak ttup..
9th , fikir pasal diri sendiri , aku jahat ke ? tak pon kan ? HAHA :)
10th , sakit pinggang ouhh :D
 tadi dh try baring , then , bgon blek..lenguh , apesal ntah..
cukup 10 sebab kan npe aku selalu tido lmbt n knp malam nie aku tak boleh tido ^^

*malam jek mesti aku lapa..sebab tuh lah aku gemuk..ade budak tuh kan selalu ckp aku gemuk :)
*aku sayang kau giler giler ouh..tp kau sayang org lain plak..aku redha jek :)
*sumpah aku rindu kau tahap gunung everest XD

No comments:

Post a Comment