thank you for like. may Allah bless you :)

dua hari tidak pergi ke sekolah -.-

bukan deman , bukan cirit birit , bukan malas , bukan tayar train pancit , okay ? sebab nye , aku bangon lambat jek..haha ! semalam sbb smpy sekolah pukul 9 pg..so , takkan lah nak masok sekolah gak arn..hari nie pulak , sbb..pagi td , aku dh bgon , then , tgok jam kat nset , bru pkol 5 pg..so , ingat nk tido lg stgah jam..sbb tgh ngntok gilergiler..stgh jam kmudian......

mairaaaaaa ! kau tak pegi sekolah ker ?!..

aku ckp dlm hati , la , bru pkol 5.30..sempat lg lah nak siap..relek sudaa..then , mak aku sambong , dah pkol 8 pg , tak payah la pegi  sekolah..haaa ! 8 pg ? patut lah mak aku pnggil aku mcm singa berjuang..haha ! rupe2 nye jam henset aku tak betol..lmbat 2 jam kot..haha..bngong tahap siput sedut giler..then , aku tros sambong tido smpy pkol 11 pg..* tidur ? hobi saya itu :D

then , baru td , pukul 2 lebih cm tuh , mmbe aku , adila , die IM aku kat fb..dye ckp , azmina n nad kne pindah kelas last sbb dyeorg dapat 2A jek..hmm..so , tinggal aku n finaz jek kat klas acc tuh..time aku move skolah nnti , finaz kene dduk sorang2..dah lah dye tuh pendiam , pemalu no. 1 plak uh..haihh..tp , nak buad cm mne kan , terpkse arh gak dye dduk dgn org lain..

adila continue story dye untuk hari nie , haha..die ckp..td ade mmbe dye bg tahu yg wawa pengsan kat hospital sbb paan , bf die tuh accident n koma..sorang kwn paan plak dah mninggal dunia akibat dr accident tuh..hmm..takziah la weyh..aku nk pegi hosital tuh cm jauh plak..wawa , doa bnyak bnyak ea , jgn sedih2 sangat..insyaAllah dia selamat..kteorg pon sedih ble dpt tau hal nie..tak sngka gile..erm , dah lah ummi humaira oii , kau pulak yg over , HAHA XD ..

*maybe next week , tak tau plak hari ape , aku akan menjejakkan kaki ke my new school :) cuak , sayang , sedih , rindu , happy , mangat n TAKUT ! hee..

(jumaat , 7.01.2011 , 3.30 p.m,,adila bg tau yang paan tengah nazak..takot plak..haihh..)

No comments:

Post a Comment