thank you for like. may Allah bless you :)

dinner :)

assalaammualaikum , bukan nk bg ceramah , bukan nak bg tazkirah , n bukan nak bg kuliah agame..if nak sume tuh , pegi lah msjid ea..act tak de kne mngene dgn tajuk pon..hehe..erm,sbb bg salam ? lah..bg salam pon salah ke ? ingat aku kafir sngt ke smpy tak pndai nk bg salam? *aku saje ouh perli kau ..HAHA..mne tak nye , ade lah seorang makhluk Tuhan nie , bukan makhluk Tuhan paling seksi ye , but , makhluk Tuhan paling baik..bukan pailang baik..dy tgor aku tak penah nk bg salam dalam blog..cehh , malu seyh..tp takpe , kau pon bukan baik sngt..kat blog kau pon takde ayt kau bg salam...so , bak kate sape ntah , cermin diri tuh sikit sbelum tegur org..aku hrgai kau tgor aku tuh , siap taknak berckp ngn aku , mcj taknak rply hnye sbb aku tak pndai menggunakan perkataan 'assalammualaikum'..sumpah doh aku pelik ngn kau..tp nak buad cm ne kan , dh kau mmg pelik..so , up to you lah nak buad ape..peduli ape aku..muke aku nie takde muke mcm org yg suke jge tepi kain org kan ? haha.. 


actually saje letak pic yg agk alim kat atas tuh..first time kot pkai tdung cm tuh.. ntah mmpi ape aku  malam sbelum pkai bnde alah tuh..semate mate nak pegi dinner kat hotel quality ..hee..mak aku lah nie,..tacap anak lebih dari tacap diri sendiri..tacap pnye tacap , hasil nye , mcm kt dlm pic tuh lah..snap pic pon , senyum tak ikhlas jek , kan ? tp takpe , untuk simpan buad kngan jek..hee..
time kuar rumah , sume jakun tgok aku pakai cm tuh..batak ke ape..
perli lah tuh..haihh..pas nie taknak pkai dh..pelik semacam jek aku pakai cm tuh kan ? HAHA..
okay lah..tak tau nk updated ape jek..eh eh , btw , dinner malam tuh mmg best..
nak mkn pape pon boleh..mak aku ckp , belasah jek selagi ade..aku pon ape lg kan , 
pakaian dh mkn perempuan melayu terakhkir , tp pelahap nak mati..HAHA..takdelah..
makan free plak kan,,so , aku pon makan lah dgn bersungguh sungguh..haha..
*ayat cover

*ye ! aku makin tembam :D 

No comments:

Post a Comment