thank you for like. may Allah bless you :)

baby sitter sementara :)


ummi humaira jadi baby sitter plak kan..haha..wajah n rupe aku time dekat taska saujana putra..hee..sempat tuh snap pic..muke kpenatan tuh..huh..ingt senang jd baby sitter ? cm haram jek..lg2 si omey nie dye tak suke ngn budak2..tp , ble dh smpai sane,kne lah jd hipokrit sikit..poyo poyo sayangi kanak kanak.. aduhh.. mnyampah btol..actually , sbelum tuh aku pergi settle kan hal skolah aku dgn my sis,,pegi smks 18 , then , g PPD kat sec 19 plak..so , ingt nye nk balik , sbb ptg tuh aku dh jnji ngn anis nak pegi tgok jantung hati si anis nemo nie kt 18..haha..kayrol tuh lah..budak accident plak kan..HAHA..tp, tak ketersampaian plak nk pegi..aku terpkse ikot kakak aku tuh pegi tmpat keje dye..kat taska tuh lah -.- bengang giler..terpkse mungkir jnji ngn anis..hmm..sorry la ye kawan :) takpe , ty bile2 , aku belanje korang makan ea..kat mne2 jek..haha..IKHLAS nie ! continue story time kat taska,,ptg tuh , ade sorang budak taska nie smbut bzday dye..makan kek secret plak kan..haha..then , makan strawberry coklat..wahh , sedap seyh..jjur jek lah kan..aku bru first time mkn bende alah tuh..


err..serious sedap..budak first time plak kan..mcm jakun giler..HAHA..dekat 20 biji kot aku makan..batak kan aku ? hehe..time lapar , mmg lah kan..kek , 3 potong aku belasah..haha..dh kakak aku kate , jgn malumalu , jgn segansegan..hee^^..so , ade hikmah rupenye aku tak jd pegi 18..hikmahnye , aku dapat merasai bnde alah tuh buat pertama kalinye..haha..but , esoknye , aku pegi jgk tgok kayrol tuh wlaupon time tuh ary dh nak ptg..mmbe kan , takkan tak pegi tgok plak..bukan jauh pon..

P/S : jom kawankawan kite pergi makan ramairamai..aku belanje ikot bajet jek eh :D HAHA..

No comments:

Post a Comment