thank you for like. may Allah bless you :)

kau tahu ?


kau tahu.. hati aku nie just untuk kau la..if kau taknak hati aku , aku lbeh rela takde hati daripada patah hati mcm ape yg rase skrg nie..hey , cube lah faham aku..ape lah kau nie..hmm
kau tahu..aku sedih giler bile kau cakap kau sayang perempuan lain..abes , sayang aku nie nk cmpak mne? takpe lah..aku tnggu kau sampai AKHIRAT ea ?
kau tahu..aku sayang kau tahap gunung everest *tinggi bhaii..yg aku tak pernah daki lgi tuh..aku pon tak tau lah knp..kau bomoh aku ea?
kau tahu..harihari aku bace kau punye wall kat facebook , blog kau..kau ade ke buad cm tuh kat aku ? ta payah tipu..mmg takde kan ? *sbb kau jrang on9 kan?..he3
kau tahu..harihari aku tnggu mcj dari kau..kau mcj aku kadang2 jek kan..mcm mne lah aku tak rindu kau..try mcj harihari..cnferm aku reply weyh..if aku tak reply tuh , maknenye , aku takde kredit la tuh..hihi..
kau tahu..hanya kau yg bernama tutttt , secretsecret recipe la ea..saye malu ^_^..haha ! yg ade dalam hati aku..kau sorang jek selain family aku lah kan :P
kau tahu..mcj kau dari tahun lepas , smpai skrng aku simpan..n aku tak prnah delete mcj kau lnsung..sbb ?   aku suke bace sume mcj tuh wlaupon kau just hantar ' hmm ' ..
kau tahu..aku kan pernah menangis sbb kau..*kpd readers : jgn bg tau org lain tau ;)..* kau pnye pasal la nie..kau ckp kau hnye sayang dye..abes tuh , sape nk syg aku ? hmm
last ape yg kau tak tahu..kau tahu..aku akan still tnggu kau dan sentiase hadir jika kau perlu kan aku..if kau pnggil aku , but , aku tak muncul , tuh mknenye aku dah takde dlm dunia yg penuh kasih sayang nie..
phm ?

P/S  : kau tahu .. aku tahu yang kau tak tahu sume nie kan ? but kau tahu kan , ape yg aku taip nie sume datang dari isi hati aku , kan ?

No comments:

Post a Comment