thank you for like. may Allah bless you :)

Kejadian Yang Agak...errr , malu giler weyh !!

bhahahaha ! saje gelak cm tuh sbb intan tak suke tgok mereka2 yg gelak cm 'bhahahah'..eh , tbe2 jek msok pcl intan..pdhal xde kne mngene pown..actually , ari tuh aku pegi tesco ! besttttttt !! kau ade ? HAHA..aku tau lah tesco tuh dh mcm toilet kau..kan kan ? haha..then , ble dh puas membazirkn duit dgn family aku , kteorg pown berhasrat *nerd , nak pegi makan pizza hut..cehh ! pizza tuh ! aku batak ? humaira omey plak kan ! HAHA..so , kteorg dgn mke yg agk kbulur , dgn bnggenye msok dlm pizza hut tuh dgn mmbawa perut2 yg sedang berdisko , yeah ! kami suka clubbing *bnyak cntik nk clubbing2 :D ,, haha..then , ofcoure la tros carik tmpat dduk arn , tak kan nk mkn bersila kat lantai plak..heehh ! haha..sedang sibok2 berebut dgn fmly2 yg lain pcl nk order ape , biase lah , mkn pnye psal kan..gaduh2 pon bolehh ! haha..tbe2 telah masokknya 1 family yg....emm..whateve lah ye..ade sorang mamat tuh kan , perrgghh ! boleh buad laki ouh :D haha *bercanda saja okay , not bad giler :d hee..hensem kot..aku pown ckp lah dlm hati , haish ! tak boleh jadi nie , nsem seyh..*just minat cm tuh cm tuh jek..so , aku dgn membajetkan diri , haha , pegi konon2 nye nk kuar g bli topup..mcm diva tak popular aku jalan depan dye ouh..dye an pndg jek aku *blushing ..haha..tbe2 an , time uh aku still tgh jln kat dlm pizza hut tuh , pelayan kt pizza tuh ckp kat 'adik , toilet ade kat belakang sane'..aku pown ape lg kan , tros mnyerlahkan muke blur aku..ape mksod pelayan tuh kan ? aku pown uat dekk jek arh..tbe2 , adik mamat nsem tuh tgor aku , myb umur adik dye lbeh kurng 7 taon kot..adik dye ckp 'kakak , ape belakang bju kakak tuh ? wane merah lah..' then , aku tros pegi kat fmily aku..aku tnye arh kakak aku , owh tidakkkk ! tau2 jek aku period time tuh ! errrrr , malu giler la weyhh ! jatuh maruah aku depan mamat tuh..makkkk ! kita maluuuu :( sobsob..hee..mamat tuh dye snyum jek pndg aku.aik , perli ka ? hee..dah2 ! tak nak jalan2 kat dlm pizza tuh lg..dduk jek kerusi tuh..insaf sudaa !

P/S : kepada lelaki , jangan membluekan otak anda , ini adalah perkara yg normal akan dilalui oleh mereka yg bernama perempuan , harap maklum :D 
      : kepada perempuan pulak , up to you nak ckap aku nie jenis prempuan yg macam mane ea , sbb , aku just mnceritakan ape yg jadi..tak main lah hypo hypo nie kawan :D

No comments:

Post a Comment