thank you for like. may Allah bless you :)

marah kat kau lelaki -.-

kau lelaki mmg suke uat aku suke kat kau arn..err..tau tak pompuan nie pemalu ? *wlaupon sikit , kau pon layan jek pompuan smpai pompuan boleh suke kat kau..pastuh , bile dh suke , kau biarkan cm tuh jek..n kau pegi carik pompuan lain , kan ?hey ! tak de otak ka ? hmm..takkan lah pompuan yg nak kene ngorat untuk dpt kan kau..kalau cm tuh , dh lame pompuan boleh msok mminang lelaki..Tuhan dh takdirkan yg lelaki akn kejar pompuan bukan pompuan kejar lelaki..so , kau jgn nak sia sia kan pompuan yg btol btol syg n suke kau cm aku nie :D haha..bukan senang nk dapat pompuan or lelaki yg setia..then , pompuan kalau dh suke seseorg , dye tak kan ckp kat lelaki tuh..but , dye akn layan lelaki tuh dgn penuh kasih syg..mentang mentang kau hensem , kau hot , kau boleh mainkan pompuan suke suke hati kau jek ke ? bnyak cntekk ! sedar arh dri tuh sikit wahai lelaki..nanti kau nk kahwin , kau msti kahwin ngn pompuan gak kan..but tak tau lah if kau tuh gay ! untuk pengetahuan kau ye lelaki , pompuan nie tak kan tergile gile kat kau selama lamenye sebab suatu hari nnti dye pasti akn menemukan lelaki yg btol btol syg n cintakan dye..formspring buad sendiri : D
1.kenapa buat entry pasal nie ?
sebab aku geram kat lelaki yg tak sedar dri tuh :D
2.cerita kat atas tuh , dapat dari mana mana sumber or buat sendiri ?
deyy ! buad sendiri lah..ade otk kne arh pakai , kan ?
3.ada kena mengena dgn kau ke omey ?
of course lah ade..dye dh layan aku mcm ank putera raja , then ble dh suke , tinggalkn cm tuh jek..entry nie khas untuk kau yg bergelar lelaki..
4.if dye bace post nie , kau tak rase bersalah ker ?
bersalah ? takde mknenye ! lgi aku suke ade arh..biar kau tau ape yg aku nk ckp kat kau !
5.kau mcm dh lame knal jek ngn laki nie smpy kau ade perasaan yg mcm nie ?
mmg dh lame pon..but 2 taon jek lah..tau lah dye hensem , aku plak tak lawa , but jgn lah buad aku cm nie -.-

P/S : if kau bace post nie , aku nk ckp , aku mnyesal tnggu kau , kau buad aku mcm sampah jek kan !
:kau jgn ingat kau bgos , so , kau boleh mainkan pompuan suke2 hati kau jek -.-
*pasal aku ? aku okay sekarang n aku akn benci kau :P 

No comments:

Post a Comment