thank you for like. may Allah bless you :)

Terima Kasih :)

puisi nie dihantar  oleh seseorang yg pernah aku benci gilergiler :D

Saya suka tengok jari awek saya 
Cantik betul... sungguh!! 
Sampai takut nak pegang…
Bukan takut patah… 
Tapi takut nanti jari kite orang xbley tolong each other…
Disuatu hari yang giler forever 
Depan yang maha Esa 

Saya suka tengok rambut awek saya 
Cantik betul.. sungguh!!! 
Sebab tu saya belikan dia tudung 
Bukan sebab org lain tengok gak 
Tapi takut nanti terbakar dek api neraka. 
Disuatu hari yg giler forever 

Saya suka tengok body awek saya 
Cantik betul… sungguh!! 
Sebab tu saya belikan dia telekung 
Supaya masa dia jumpa kekasih Dia yang utama 
Dia lagi cantik dan berseri menghadap-Nya 
Saya pon tumpang dapat pahala. 
Pheh…syoknya… 

Saya sedih tengok awek saya 
Tak tido, tak makan coz rindu kat saya 
Saya pon macam tu gak 
Ade problem yang sama 
Dia tanya ape ubatnya?? 
Saya pun bagi dia al-Quran untuk penenang jiwa 
Semoga lebih cintakan-NYA dari saya

Kesimpulannya saya memang sayang dia 
Nak jumpa dia giler forever 
Yang forever punya forever 
Didunia dan diakhirat terutamanya 
Janji nak share heaven bersama2 
Bahagia selamanya 

Semoga kami saling mengingati 
Dosa sendiri pun infiniti 
Nak tanggung dosa dia pulak lepas ini 
Ya-Allah ampunkanlah kami 
Semoga kami dapat bersama 
Selamanya nanti..
Amin...

No comments:

Post a Comment