thank you for like. may Allah bless you :)

Terpaksa Terima Semuanya :(

hari nie , sumpah aku tak semagat lansung nak pegi sekolah..bangon pon lmbat..pkol 6.30 pg bru aku..huhh ! dah lmbat gler tau..so , first day lg aku n mmbe aku tertinggal train..terpakse lah tnggu train pkol 7.15..hmm..giler tak lambat dtg sekolah..pkol 7.40 kot baru kteorg sampai...but its okay , aku form 4 lah ! haha..naik jek class , aku dapat kelas 4 DK , aliran sastera ikhtisas..mula2 tuh , aku tak tau plak ade aliran tuh..mcm first time jek aku dgr..huhh , bnyak subjek yg rase mcm aku nak boikot jek..b.arab 1 , b.arab 2 , b.arab tinggi , pendidikan alquran dan assunnah , pendidikan syariah islamiah , ekonomi asas , bm , bi , math , sc , add math , prinsip akaun..then subjek al azhar pon ade -.- tafsir hadith n feqah tauhid..bnyak giler tau tak ! kejam betol :D tak tahu lah aku boleh bawak ke tak..but , kita datang sekolah untuk mnuntut ilmu kan , so , aku terime jek lah..dh tak boleh nak tukar pon..

ramai mmbe yg pindah plak uh..sampai hati kau tinggal kan aku ! haha..tapi , aku pon dalam perancangan nk pindah sekolah sbb aku rase aku tak boleh nak bawak subjek arab yg belambak giler tuh..tapi rase sayang nak tinggal kan sume mmbe aku yg ade..3 tahun ouh bersame :( nak buad mcm mne kan , mak aku ckp jgn ikot kawan sngat..so , aku terus kan cita2 aku untuk menjadi akauntan or doktor ummi humaira ^^ haha ! sains tulen ? kat sekolah aku , mmg tak layak aku nak dapat kelas tuh..9A jek dak 60 lebih..aku yg tak seberape nie just layak msok sastera..sbb tuh nak move..aku nak dapatkan kelas yg btol2 aku boleh bwk..kelas akaun or sains tulen sebab aku minat giler kat add math and fizik..tak tahu lah knp..kakak aku yg ckgu tuh yg ajar aku add math n fizik kat rumah..then , aku teros boleh tngkp ape yg dia ajar..add math , ttup mate jek , haha ! fizik , seronok ouh , serious ! hee..ramai ckp aku pelik sbb minat add math n fizik..plik apenye , normal la tuh..mybe klebihan aku kt 2 subjek tuh..sume org ade klebihan msing2..kan ?..

hopefully , aku jumpe and dapat kelas akaun or sains tulen..tak kisah lah sekolah mane pon..please :( , aku perlukan itu untuk berjaya..hmm..aku nk try buktikan kat family aku yg aku boleh buad lah , yeahh !

No comments:

Post a Comment