thank you for like. may Allah bless you :)

hari ke 3 disekolah : insaf 15 minit :)

err , aku insaf dalam 15 mnit jek..but , aku tabik spring giler..pandai dye bg motivasi smpy boleh buad sume student 4 DK terdiam seketika..haha ! ckgu tuh baru 5 hari mngajar kat sini...dye sepatutnye bukan cikgu subjek aku..but td dye relieve time add math sbb ckgu add math aku tak datang..hmm..so , ckgu baru nie pon dye msok klas aku..then , kteorg pon berdiri lah n bg salam..ASSALAMMUALAIKUM CIKGU..cikgu tuh snyap jek..then , dye tros ckp , if nak bg salam tuh , bg lah betol betol..jangan nak sindir sindir saya..dalam malaysia nie beribu ribu cikgu , kamu semua bg salam kat cikgu sape ? pergghh , mnyirap kot..sape plak yg sindir sindir arh ? kamu kene bagi salam dgn sebut name saya sekali..cikgu a*****n , faham ? so , kteorg pon ulang lah lg sekali sbb nak puas kan hati cikgu tuh..ASSALAMMUALAIKUM CIKGU A******N..okay , boleh dduk sekarang..aku pon dduk lah kan..

then , dye ckp nie lah dye , pelajar skarang , tak nak berterima kasih lnsung..aku ckp slow2 kat mmbe sbelah aku , err , ckgu nie..poyos seyh..bg dduk jek pon..pas tuh ckgu tuh bersuara lg , kerusi tuh disediakan untuk kamu dduk , bukan untuk letak beg..beg kalau kotor boleh beli baru..belambak kat kedai..letak beg kat bawah sekarang..makk aii cikgu nie..tak tahu ker dalam beg nie pon ade ilmu ? fikir lah sikit..huuhh ! then , aku nie pon tros jadi budak baik , tp sekejap jek arh..hehe..dye mneruskan lg kata2 nya yg sungguh...err , makan dalam seyh ! haha ,, ayat perli jek dah berbakul..haihh ! mmg progrm menginsafkan diri untuk seketika ouh , XDD ckgu lain pon tak macam dye..then , dye tnye salah seorg plajar kelas aku..siapa nama awak ? then , mmbe aku tuh jwb cm biase jek lah..norazmina azman *bukan nama sbenar , haha..erm , ckgu tuh bersuara lg , boleh ckp kuat sikit tak , kamu yg dduk depan nieyh pon saya  tak dgr ape yg kamu ckp..eh , aku yg dduk belakang sekali nie pon boleh dgr ape yg mmbe aku tuh ckp..haihh..kamu kene bngge dgn nama kamu..walau teruk mane pon name yg kamu ade , kamu kne trima gak..ke nak saya tukarkan nama kamu kpd kucing ? hmm..ek eleh , hal kecik jek arh..kecoh jek..

erm , dduk senget sikit pon dye dah marah..dak la time nie aku pnye lah ngntok gler..ingat nak tido time ckgu add math aku tak de..tbe2 plak dye msok..adehh..so , aku dgn terpakse mmbukak lubang telinge aku luas2 untuk dye..then , ade sorang mmbe kelas aku pndg kat luar tingkp , pndang tak smpy 5 saat , dye dah mmbebel n marah2 mmbe aku tuh..huhh ! dye ckp , kamu tau tak , beza kamu dgn binatang cuma satu jek , kamu boleh berfikir , binatang tak boleh berfikir..ye ! itu aku tau lah..but , cara dye ckp tuh mnyakitkan hati ouh..actually , aku bukan nak kutuk kutuk cikgu tuh , sbb tak elok kan kutuk cikgu , tak berkat ilmu..*dye bukan ckgu sbjek aku pon :P , haha ! just mau luahkan ape yg aku n hati aku ckp..XDD , eh eh ! tadi kan ade budak pompuan form 1 tuh kan , bawak beg roda :D hot meyh ! hohoho ! this story is 3 days at my school :)

No comments:

Post a Comment