thank you for like. may Allah bless you :)

aktiviti kami ketika bosan :D

heyhey :D kami budak yg agak sewel..bak kate pepatah, biar gilergiler , yg penting happening..suke ayat tuh..hee..bnyk bende yg agk sewel yg kteorg buat..kteorg tuh , aku,hana.syahira,wanie n tasha..but yg pling giler aku yg syahira lah..haha..sbb kteorg siap rakam 1 video lagi..lgu abg roni ! HAHA..then , si tasha g msok kan kt fb..adehh..malu la weyh ! dh soh delete , tp dye tak nak..abes aku kne bahan..hee..but,dlm kteowg giler2 tuh kteorg still ingat Tuhan..eiceh ! HAHA..picture2 yg menunjukkan kami tak tahu nak uat ape , antarenye , *nerd nak mati :D , haha..

aksi malas nak posing :D

hana with aku :D HAHA

kebosanan ku terserlah :) HEE^^
                                                    
ngeee ~ posing konon comel lah tuh , HAHA
hmm..dah2..video ?? arrr..tak nak msokkan..haha..pandai2 lah carik sendiri..hee..but , better tak payah carik la ea..hee..okay2..aku dh xde mood nk story morry pasal nie lg..haha..stop smpy cni sje :)
                                      





                                      

No comments:

Post a Comment