thank you for like. may Allah bless you :)

*fikir tittle sambil garu kepala :D

asal aku garu kepala ? kutu kot , *aku tipu jek ouh..aku lupe , semalam aku tak shampoo rambut..sbb sunsilk aku dah abes..mak aku gune safi jek..aku tak same ngn mak aku..aku dekat sabah , saje je nak bg tahu..tak boleh nk beli sunsilk..sbb mahal nk mati mcm cekik darah..so , kene kongsi ngn mak aku..tak pe..bukan selalu..

aku jelous tgok kau ade boyfriend..aku takde..kau tak payah batak tau..sbb aku tak hern pon..*aku tipu jek..dulu aku sayang kau..tapi kau tak sayang aku..sbb aku tak lawa..*aku hentam jek..

nset aku tak berbunyi , sbb batery low..*padahal tak text sape2..asal kau tak text aku ? ouh , takde kredit ? nak aku topup kan ke , sorry lah , kedit aku pon low..mak aku tak nak belanje aku topup :D tak tau knp..bulan nie budjet kurang..sbb aku dh beli 1 kedai baju..tak perlu arh nk percaye..kaye sngt ke aku smpai nk beli 1 kedai bju..

pukul 3.07 pg..aku saje saje tak nak tido..dduk kat sebelah mesin jahit kat ruang tamu..kakak aku kuar dr bilik tido..kau tak takot ke dik ,, tak takot pon..kalau ade ape ape , ustazah aku ckp bace Al Fatihah jek..

mak aku cakap , kau tak lapar ke , aku diet lah..aku kan gemok..ape lah , tuh pon tahu..

tadi nmpak mamat hensem , hensem lah gak..alaa , apesal kau bawak awek kau naik moto ? tak tahu ke aku nmpak kau ? aku jelous lah giler..ouh lupe..kau bukan boyfriend aku..kau boyfriend dye..tak pe..aku carik lain.. :D

kawan aku ckp , couple ngn sape skrg ? stalker giler kan ? aku tak kesah..kau kwn aku plak kan..aku single..asal ? nak couple ngn aku ? aku bukan les..aku suke lelaki je :D ouh , aku perasan ea ? alamak , sory lah kawan..aduhh , mesti kau meluat tgok aku kan ? weyh , aku lg meluat tgok kau :D

mak aku panggil tido..aku tak nak..tapi mata aku nak..tak tahu la knp..bile bile ty aku updated lagi..nak cakap nie , korang jgn rindu aku ea? aku jujur je lah..aku rindu korang..takde sape rindu aku ea ? takpe..kite betting , sape bace entry nie , dye rindu aku la tuh..haaa ! kantoi sudaa :P

No comments:

Post a Comment