thank you for like. may Allah bless you :)

ISKANDAR :)

ehem ehem ! iskandar hamizan , name yg tak kan pernah aku lupe kan..he nice :) aku suke kawan ngn dye..dye suke pertikaikan ketinggian aku..n dye ckp kaki aku kecik cm kaki baby..haha..pdahal aku rase kaki aku tuh normal ape..hee..first jmpe kat tmpat tsyen..mmg Tuhan tlah tkdirkan yg aku akn bertemu ngn dye kat situ..kteowg alwys dduk sebelah2 n blaja same2..sbb dye tau aku tak suke dduk sorang2..haha..dye comel tau :) HAHA..korang2 ! dye kawan aku..jgn curi ea..wlaupon bukan milik aku but aku tak nak khilangan dye..sayang ? ofcourse la beb ! mmbe tuh :)




                                                                                               budak pendek ,
                                                                              OMEY:)

No comments:

Post a Comment