thank you for like. may Allah bless you :)

JANJI tetap JANJI :)

mnyenaraikan janji yg pernah disebutkan oleh sesiapa sahaja :)
yeah ! semangat nieyh :D
  • mak aku ckp kalau aku dapat 9A , mak aku nak potong telinge , yeah ,, cayalah mak !
  • kakak yg ats aku ckp , kalau aku dapat 7A , dye nk bg aku henset yg pling mahal gune duet dye sendiri..
  • dye ckp (name drahsiakan) dye nak belikan aku domokun pd hangout yg akn datang.. yeah !
  • abg aku ckp , kalau aku dapat result PMR terok , dye nak halau aku dari rumah , haha ! jahat kn dye ?
  • fieza ckp , dye nak blanje aku msok theme park kat TS akhir taon nie..^^
  • mak aku ckp lg , kalau aku dpt 9A , mak aku nk bg aku notebook :D
  • say b ckp , dye nk dtg shah alm .. tp x dtg2 pown lg..haha
  • effah ckp , ty dye nk belikan aku domukan gak untuk hadiah hari jadi aku wlaupon dh lepas..
haaa ! anda2 semua , saya menunggu :) HAHA..

No comments:

Post a Comment