thank you for like. may Allah bless you :)

ESQ konon ! HAHA :D

fia , nadira , intan ! anda diwajibkan mmbace post nie :)..hahaha ! asal gelak ? saje suke suke..*bngong .. actually , aku stay umah nadira start ary jumaat malam..erm..3 ary 2 mlm tuh..mcm kem smbil beribadah..mstilah ! first time aku bgon pkol 7.30 pg n first time aku pkai jubah :D haha..kononnye mlm tuh just nk g umah intan jek..dye uat ape ntah..aku just dtg makan jek..xtau plak sempena ape..haha..then ,esoknye , time g program back to school kat msjid 18 , aku pkai jubah..mmg mcm gadis arab yg merempat kat malaysia tau ! haha..jmpe plak ngn my mum....dye ckp , dye soh aku tak payah blek umah sbb aku kat umah mne pkai jubah jubah segala nie..senyum jek mak aku tngok aku..hai mak , perli nmpak :D .. haha..fia , aku n dira jek yg g..intan ? err , dye time tuh tgh lending lg kat ats katil..fia dh pegi gegar umah intan..but , intan ckp dye tak larat..pnat la tuh agknye..haha..seperti biase , pg2 plak tuh kan , tak sah lah kalau tak lapar..giler tak lapar..dh tau lapar kteorg plak g carik nasi lemak satu 18 tuh..stgh jam jgk lah kteorg jalan semate mate nk carik nasi lemak nenek *bak kate fia n dira..haha..then , dh jmpe tuh pegi lah mkn kat taman..fia bwk kamere plak tuh..aww ~ HAHA..apelagi , posing time lah ! hee..tgok nie ,


haha..fia ckp dye ngn rumput cm lbeh kurang jek..hee..time nie , happy lah..sbb sume dh knyang.. :D ..then , g mydin..tgok budak2 yg join back to school tuh..smpy jek sne , main round2..terserempak plak dgn cermin yg agk besar..ape lg..tros bwk kuar itu kemera lah kn..hee..hasilnye :D ,,


haa , nmpak mcm budak jakun kamera tak ? HAHA..sorry , kami agk sewel ketika ini..hee..posing pnye posing yg mngmbil mase kurang 15 mnit *hentam saje , kteorg turun bwh..pas tuh , sempat gak fia tgok2 spek mate hitam..smart seyh ! pilih pnye pilih , kteorg pown beli lah spek yg same..hee.. pas byar, ape lg..balik lah kan..smpy jek rumah dira , kteorg tros pegi gegar umah intan..btw, rumah dyeorg dkat jek..bak kate nadira kan setapak , dua tapak , tiga tapak , dh sampai..haha..kteorg kan yg agk happy sbb ade spek bru mula lah posing2 depan cermin..cehh ! mcm diva weyh..haha..reaksi time posing ? haa ! just look :)


intan ? owh , dye lah ketua kami :D HAHA..muka paling besar dlm pic tuh..kan kan ?..hee..heyhey , KAMI JUARA BUAT MUKA :) *bak kata intan..haha..then , dlm kol 4.30 , kteorg pown g lah kuar umah sbb nk pegi progrm ESQ ,, hohoho ! dlm perjalanan nk g progrm tuh , sempat tak sempat , kteorg continue posing lah kan ..yeah ! mangat nk tyang pic sewel kami :D


actually , pic nie dh dicampr cmpur ngn pic kat umah nadira..but , yg kat jln tuh , suka gler pic yg ats sekali..saya nmpak over ! HAHAHA :D eh , ade lagi lah ,,


haha..itulah kami :) hee..but , pnye lah pnat berjalan kaki , sampai jek msjid , ESQ nadira dh abes , HAHA..nadira jgk..haha..dh tuh , balik lah..dh2 la ye..agk pening kpale aku nk uat post nie..hmpir stgh jam , siap gak..selamat membace :)

No comments:

Post a Comment